neděle 27. srpna 2017

Do kostela


Asi po půl roce se mi naskytla příležitost jít do kostela.
Na desátou hodinu jsem vyrazila do Zábřehu.... Kostel byl zavřený a na adrese, kterou jsem si vypsala z internetu, nic podobného nebylo....


Oběhla jsem kostel dokola a už už jsem si říkala, že mám prostě smůlu.


Naštěstí jsem měla v notýsku vypsané další kostely CČSH a jeden z nich měl bohoslužbu psanou od  10:15.


Sedla jsem do auta a jela jsem do Svinova.


A tady už měli otevřeno...









Bylo to nádherné.
Krásné pohlazení unavené duše... Málem jsem zapomněla, JAK MOC to potřebuji a JAK MOC mi to chybělo....



2 komentáře:

  1. Objatie:-)
    Stále na vás myslím v modlitbách.

    OdpovědětVymazat
  2. Kostely mají svou atmosféru.
    Myslím, že i ty moderní...

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí