pondělí 3. října 2016

Kozmice - hřbitov
















2 komentáře:

  1. Tak jsem se podíval do mapy, kde jsou Kozmice. Vyskočily na mne dvoje, u Benešova a u Hlučína.
    Tvoje obrázky ukazují hezké pomníky, ale trochu mě udivil na googlu ten plot, který mi připomíná spíš kasárna. Ještě víc mě překvapilo, že v přímém sousedství je základní škola. Hřbitov uprostřed obce není moc často, ale aby u něj stála škola, tak to je hodně netradiční územní plán.
    Kdepak ses tam vzala na výlet?

    OdpovědětVymazat
  2. Už kdysi jsem na svém blogu napsala, že mám ráda hřbitovy. V mládí jsem obcházela pomníky a hledala známá jména. Byla jsem št'astná, když jsem na židovském hřbitově na Olšanech objevila hrob Franze Kafky. I ted' je mám ráda pro jejich klid a ticho. Pomníky už nehledám, chodím za svými a manželovými rodiči a čím dál tím častěji vídám další jména - už ne jen známých osobností, ale i mně známých lidí a vrstevníků.

    OdpovědětVymazat

Prosím anonymy o nějaký podpis. Ať vím s kým mám tu čest. Děkuji.

Oblíbené příspěvky

Seznam blogů

Počasí